Radionice razumijevanja pročitane lektire

Početkom veljače u nekoliko škola na području županije održale su radionice razumijevanje pročitane lektire. Cilj radionica bio je utvrditi koliko su učenici shvatili i razumjeli pročitano jer razumijevanje pročitane lektire jača čitateljske i kognitivne sposobnosti učenika.  Bibliobusna služba Virovitičko-podravske županije organizirala je šest radionica posvećenih razumijevanju pročitanog. Radionice su bile namijenjene ponajviše učenicima trećeg razreda Područne škole Grabrovnica (Osnovna škola Petra Preradovića Pitomača),Područne škole Sopje (Osnovna škola Davorina Trstenjaka Čađavica), Područne škole Crnac i Područne škole Veliki Rastovac te učenici njihove matične škole Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zdenci. Na radionicama kroz kreativan način provjeravalo se razumijevanje pročitane lektire Vlak u snijegu, autora Mato Lovrak. Podijeljeni u grupe, zamišljali su da su putnici zatrpanog vlaka koji može krenuti tek nakon što riješe zadatke na različitim “stanicama”. Također, provjera razumijevanja lektire Maca Papučarica, autorice Ele Peroci, održana je u Područnoj školi Tomislava Lukačevića Brezovica (Osnovna škola Gradina) za učenike prvog i drugog razreda. Učenici su sudjelovali u igri potrage za izgubljenim papučicama po razredu, dok je istovremeno tekao razgovor o pročitanome, što je dodatno potaknulo njihovu pažnju i razumijevanje priče.

 

Elena Marošević